اخبار الشتراخبار لرستانادبیات لریادبیات لکیادبیات و شعرالشترفرهنگ الشترهنر الشترهنرمندان الشتر

“علیرضا نادری “شمس زرین موسیقی لرستان

مراسم بزرگداشت علیرضا نادری خواننده و موزیسین بنام لرستان

پیک ایشتار : مراسم بزرگداشت علیرضا نادری خواننده و پیشکسوت موسیقی الشتر و لرستان معروف به ” هناسی گرم زاگرس ” خواننده تصنیف معروف شمس زرین روز سه شنبه 10 بهمن به همت انجمن آیینی سنتی شهرستان سلسله، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان لرستان در تالار شهید آوینی شهر خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم جمعی اساتید موسیقی کشور از جمله علی اکبر شکارچی ، مجید اخشابی و امیر حسین سمیعی با صدور پیامهایی جداگانه از استاد علیرضا نادری قدردانی کردند.

علی مرادجانی دبیر نکوداشت و مدیر انجمن آیینی سنتی شهرستان سلسله در این باره گفت: ما برای برگزاری این مراسم از چند ماه قبل کارگروهی تشکیل دادیم. دوستانم در این کارگروه زحمات بسیاری را متحمل شدند تا امشب و در اینجا چنین برنامه‌ای با این شکوه و عظمت برگزار شود.

علی مرادجانی

مرادجانی تاکید کرد: متاسفانه مسئولان همراهی زیادی با ما نداشتند و گلایه‌های زیادی در این باره داریم. هرچند در پایان این مسیر و امشب که همه چیز به بار نشست، آنها هم با ما همراه شدند.

در بخش پایانی این مراسم با حضور مسئولان و هنرمندان؛ لوح تقدیر و هدایایی به علیرضا نادری اهدا شد.

لوح تقدیر انجمن هنرهای آیینی سنتی شهرستان سلسله به همراه هدیه نقدی توسط استاد شوریده لرستانی به علیرضا نادری اهدا شد.

همچنین هدیه‌ای نقدی از سوی مدیرکل دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران به علیرضا نادری تقدیم شد.

در‌پایان این مراسم اعلام شد که کتابی با عنوان “حافظه آهنگین زاگرس” به قلم علی گودرزیان در دست تهیه و چاپ است. این کتاب شامل زندگی‌نامه و آثار علیرضا نادری است.

 

 

اخبار الشتر 

هنرمندان الشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا